Jag har kommit på det, typ

vad jag ska bli när jag blir stor alltså.. Eller större, eller mindre eller något sådant...

Tydligen är det meningen att jag ska bli det, det jag ska bli när jag blir stor alltså, om typ 5 år eller något...
Lärare alltså, det är vad jag kommit fram till nu, tror jag. Har ju praktiserat som lärare, älskade det (en åk 2) och har tänkt på det om och om igen... Och det kanske är det som passar mig bäst? Så om ni tillhör de som har barn på lågstadiet om ca 5-6 år, passa er..

Dessutom gillar jag att utbildningen innehåller så mycket "praktik"... sammanlagt ca 30 veckor, på 3,5 år.. rätt ok eller hur?
Så, lärare för f-6 i matte, svenska och naturorienterade ämnen, låter som något för mig.. Var ju "mina" ämnen i skolan så varför inte.. Kanske kan smyga in engelska också??


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Vad roligt! Tror det är typisk ett jobb som man antingen älskar eller hatar. Har du provat på vet du ju lite!!! :)

2009-05-16 @ 15:12:59
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0