Hatar att må illa

Ja, jag har mått illa, nästintill konstant, i 2 veckor nu... HATAR det...
Jag menar, det är en sak om jag skulle spy, då händer ju något i alla fall. Men som det är nu mår jag bara fruktansvärt illa när jag sitter upp. Så jag ahr legat begravd i soffan, och tänker faktiskt gå tillbaks dit också.

Nya designen får alltså vänta lite grann... För den har jag ju på den här datorn, kan inte göra det på laptopen. Nedrans skit.. :(


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: MamiiJ ensamstående mamma till två.

gravid ? :)

2009-05-14 @ 12:01:46
Blogg/hemsida: http://mamiij.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0