Gissa vad jag gör

Jo, jag ligger på soffan, mår illa och önskar att älskling ska vakna... Soffan börjar nog bli lite nersuffen snart.. Men det är skitjobbigt att sitta på en stol eller liknande, och vår soffa är inte bekväm nog för att somna... Inte som mamma och pappas soffa där jag somnar så fort jag sätter mig ner... Här hemma måste jag gå in för att somna för att lyckas somna på soffan

Se, så intressant liv har jag just nu.. Jag skriver om soffan...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0