Ok, ska hålla mitt löfte

Jag har lovat någon att uppdatera här, och jag ska försöka bli bättre på det.. ;)

Jaha, så var man i varje fall egen företagare, just nu försöker vi marknadsföra oss, går segt men det SKA gå... För jag säger det..

Livet går framåt, oftast... Ibland tar man väl två stef bakåt men det är inte så ofta tycker jag.. Haha, men vems liv går BARA framåt?!

Duger det? Nu har jag uppdaterat i varje fall


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Natasha Roxy

egen företagare? nice:D!

2009-03-19 @ 01:47:17
Blogg/hemsida: http://crazydoll.blogg.se/
Skrivet av: Ephram



Hmmm du kan alltid skriva på engelska men google översättaren löser allt. Jag hoppas att budskapet är sist.kul och se din andra hand utan brangwen. ungefär som du parabener. =)



this is all google translator work so do not blame plz... kisses

2009-03-26 @ 16:37:49
Skrivet av: Egoinas mamma

Tack för att du hjälpte till och röstade. Ha ha - jag galen? Näää.., bara lite bananas ;)

2009-04-04 @ 07:00:44
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0