Städat

Så, nu har vi en nästan städad lägenhet.. Bara Sovrummet som vi inte gav oss i kast med igår, resten av lägenheten tog oss större delen av dagen, då har vi plockat massa skräp, rensat pärmar,damamt, dammsugit, tvättat mattan och soffan, bytt gardiner och skurat golvet i vardagsrummet. Skurat spis, diskho osv i köket och röjt i våra 2 hallar.
Luktade så gott om mattan på morgonen när jag vaknade, sedan gav jag mig på akvariet...

Jag är fascinerad över att våra fiskar lever fortfarande, var ett bra tag sedan jag gjorde vattenbyte där men tydligen är de tåliga. Problemet är att det fortfarande driver omkring massa växt-skräp på botten men jag orkar verkligen inte ägna ytterligare 1 timma åt att städa akvariet.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: sara

oj! bra gjort i denna hetta :)

2009-06-30 @ 22:17:27

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0