Rensat

Har varit hos mamma idag och rensat ur "mysskrubben" i mitt gamla rum, fullbelamrat med massa grejer som jag inte hade plats för när jag flyttade hemifrån för 2 år sedan...
Så nu står det massa grejer i förrådet istället, framför allt gosedjur som bebis ska få sedan. Och lite smått och gott för när vi får större boende, känns ju ganska trevligt. Nu ska jag bara ge mig i kast med garderoben där också, inte så mycket kvar men min balklänning är där. Ska försöka tvätta bort det som borde vara en champagne-fläck från den och sedan sälja på tradera. Det är väldigt skumma mått på den dock. Tror vi började sy efter strl 46, men sedan så fick vi sy in MASSOR kring midja och byst för att den skulle sitta tajt, men fin blev den. Hoppas någon vill ha den i alla fall.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: b

tips, lägg ut den här på bloggen! om folk googlar på balklänning så visas din sida! ;) kram

2009-06-23 @ 18:17:38
Skrivet av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej snyggis :> Vad ska du göra imorgon? :D



Om du gillar min blogg är det hur snällt som helst att lägga till mig på bloglovin' <3 Men bara om du vill :D :*



PUSS SÖTIS!

2009-06-23 @ 18:36:35
Blogg/hemsida: http://endastlisa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0