Hormon-rusning

Är sugen på att titta på Lejonkungen och äta djungelvrål.. Men jag vet att jag kommer gråta som satan om jag tittar på Lejonkungen, Jag storbölade till Hundpensionatet härom veckan... Dessa graviditetshormoner är inte att leka med verkar det som, om jag sitter och tittar på Djurpolisen Animal Planet så börjar jag gråta varje gång de pratar om ett djur som blir bortadopterat till ett nytt hem.
Kommer det lugna ner sig inom de närmaste 6 månaderna eller kommer jag vara som ett vattenverk så fort jag tittar på en film?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: bettan

2009-06-24 @ 18:31:43
Skrivet av: bettan

kan garantera dig att det kommer lugna ner sig, så det är ingen fara... alltid så i början hos dom flesta :-) men vem har sagt att det är fel att gråta? right? ;-)

2009-06-24 @ 18:32:57
Skrivet av: Egoinas mamma

De där hormonerna går i vågor de närmsta 20 åren - hehe. Nej, jag menar 1-2 år. (Amningen bidrar också lite). Men varför inte se på gråten som något bra och sunt? Du förlöser en massa känslor och sen tror jag mig ha hört att man producerar bra hormoner när man har gråtit!!

2009-06-25 @ 17:20:36
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0