Avklarat

Så, då var grillandet avklarat, även om grillarna inte ville få fart så vi fick steka maten i stekpannan istället ;)
Sambons kompis kom förbi med sin flickvän som jobbar som sjuksköterska på BB... Efter ett tag frågade hon om inte vi skulle skaffa barn snart, jag sa i december och hon såg ut som ett frågetecken.. Var ganska kul att se hennes min när hennes kille frågade hur hon visste det.. (Han har vetat om det länge och min kompis var en va de första som fick veta)... Så eventuellt kommer jag träffa på henne där inne när det blir dags för förlossning...

Blev en trevlig kväll i värmen i alla fall. Hamburgare, flintastek, kyckling, lax, sallad och potatissallad var framdukat... Så nu kan jag sova gott i natt, och imorgon blir det troligen in till stan för lite shopping med mamma.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egologi

Hej!

Det är jag som skrev bloggen "egologi" för ett tag sedan, och jag tänkte bara berätta att jag har börjat skriva igen. Jag har även lösenordsskyddat bloggen, men jag ville meddela dig att du är välkommen att läsa bloggen.

Jag skriver användarnamnet och lösenordet här och jag hoppas att du respekterar mitt beslut och ej ger ut lösenordet till någon utan mitt tillåtande. (Radera gärna kommentaren när du har läst den och sparat lösenordet.)

Jag har även lagt till dig på bloglovin för jag vill gärna följa ditt liv, eller i alla fall din blogg.

Innan jag ger dig lösenordet vill jag passa på att tacka Dig, för oavsett om du har lämnat kommentarer eller ej, så betyder det väldigt mycket för mig att Du har läst min blogg. Du, och alla andra som läste bloggen har gett mig otroligt mycket stöd. Tack!



Här kommer uppgifterna:

Användarnamn: egologi

Lösenord: pocahontas



Hoppas att du kommer tillbaka! Många kramar /Miss X

2010-05-08 @ 23:38:05
Blogg/hemsida: http://egologi.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0