Ang. jobb

Fick en fråga om vad min fästman/sambo pluggar till. Han läser till programmerare inom dataspelsutveckling. Men just nu söker han jobb istället, hoppas på att få ett bra jobb inom samma bransch, i alla fall inom IT, gärna programmering då han ahr en del erfarenhet redan innan. Så om allt går enligt planerna blir det studieuppehåll till hösten för honom.

Själv väntar jag nu på besked hurvida jag får fast anställning på nya jobbet, om så är fallet börjar jag jobba igen i mitten av juli. Nu är jag åter igen hemma och väntar på att få besked om jag blir en av de två som får fast. Är ett telemarketing jobb, ingen försäljning utan enbart "reklam" så de man ringer är i 98% av fallen väldigt trevliga eftersom det inte är något som kostar något eller som de binder upp sig på utan bara får ett erbjudande om att få mer information.
Trivdes verkligen jättebra med att jobba där, trots att det bara blev 3 dagar till att börja med (blev sjuk direkt och var då hemma 2 dagar). 7 timmar/dag är ganska ok, bra tider och hyfsat betalt. Känns även roligt att det är ett relativt nytt företag och att telemarketing är helt nytt för dem så man är med och bygger upp från grunden, skapar sina egna förutsättningar.
Håller tummarna för att jag ska få vara kvar...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Malin

jaha okej:/ :o :p Men hoppas dom vart goda:D

2009-06-17 @ 20:43:38
Blogg/hemsida: http://flickanmedrosen.blogg.se/
Skrivet av: sara

Gud va kul för dig, vilket företag är det du jobbar på? Och grattis till "bullen i ugnen"! :)

Funderar du och din sambo på hus eller hur bor ni nu? Skulle vara kul att veta mer om graviditeten och gärna mer bilder :) Kram

2009-06-17 @ 22:26:55

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0