Vad fan..

vad fan ska jag göra för att få en chans på de jobben jag verkligen vill ha??? Sökte ett jobb på hotell Billingen härom veckan, men då jag itne har erfarenhet av liknande jobb så sållas jag bort DIREKT... Har försökt få ett sådant jobb i snart 4 år men jag har inte gått hotell/restaurang vilket innebär att mina chanser är minimala... Jag har inte 2 års erfarenhet inom området och kan därför inte komma in på KY-utbildningen heller så jag får snällt nöja mig med alla andra skit jobb... Jag vill verklgien ha jobb som hotellreceptionist men är inte kvalificerad för det eftersom jag inte visste om detta då jag sökte till gymnasiet...

Det är sjukt att man inte ens kan få en chans i dagens läge.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Daniel

Så tråkigt att de ska va så svårt...



men på många håll i världen får du säkert en början!

2009-07-06 @ 14:50:10
Blogg/hemsida: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Skrivet av: sara

det är inte lätt att få det jobbet man vill ha..

2009-07-06 @ 17:21:05
Blogg/hemsida: http://flippaut.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Det är verkligen skit det där med att söka jobb.

Vet precis hur det är. Helst ska man vara 25-30 år, ha vuxna barn och 10 års erfarenhet av yrket.

Fattar inte deras kriterier.



Vilken fin blogg, och grattis till den lill* i magen =)

Kram Sara

2009-07-07 @ 19:21:44
Blogg/hemsida: http://glamina.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0