Utslagen

Så var man helt slutkörd igen då, gjorde inte mycket igår verkligen, bakade bara på morgonen sedan var jag för snurrig för att orka baka mer. Gick en sväng till Vårdcentralen med älskling för att lämna in anmälan till föräldragruppen och sedan blev inte mycket mer gjort. Somnade vid 19 och vaknade igen vid 9.30 i morse, inte normalt nej!

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag heller, jag ska försöka ge mig ner till biblioteket och lämna tillbaks lite böcker det är nog det enda jag vet.
Det är faktiskt jobbigt att vara så här trött, tror att det är en kombination av det dåliga vädret och graviditeten. Ska gå in till älsklingen i sängen en sund igen i alla fall, kanske somnar om ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Daniel

Hoppas du fick sömn och blev utvilad!

2009-07-28 @ 15:01:47
Blogg/hemsida: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Skrivet av: Daniel

Hoppas du fick sömn och blev utvilad!

2009-07-28 @ 15:01:58
Blogg/hemsida: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0