Tvättdag

Jahapp, så var det lördag, och det regnar som vanligt...
Här har vi i alla fall bokat tid i tvättstugan så jag ska försöka få ordning så vi har lite rena kläder ett tag framåt. Det är så urbota tråkigt att tvätta, men jag vågar inte låta Jimmy göra det heller för då åker mina kläder in i fel temperatur och med fel färger så jag plötsligt inte har något alls att ha på mig...
Hans jobb är oftast att tömma tvättstugan när allt är klart, och så är det han som får laga maten...

Eventuellt kommer en skolkamrat till honom över i eftermiddag/kväll så ska vi äta någon middag, ingen aning vad det blir, vi får se... Jag kommer säkert vara urtrist och somna eller något, inte den mest underhållande av hans kompisar i mina ögon, men han kanske kan vara normal också någon gång...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0