Sökt jobb igen

Jahapp, så har man skickat iväg ytterligare en jobbansökan, får se om den ger något. Lite trist att det ska vara så svårt att få jobb, och inte blir det lättare av att man är gravid heller, även om de enligt lagen inte får neka mig ett jobb på de grunderna. Jaja, den som lever får se vad som händer med den ansökan i alla fall.
Var pappa som tipsade mig om det, har kikat på annonsen innan men inte sökt den, vet inte riktigt varför... Men han sa att det stått om det i tidningen, de ska ha ca 30 anställda åtminstone, hittills bara fått in en handfull ansökningar. Är till ett callcenter och jag vet inte riktigt vad arbetsuppgifterna kommer vara, men eftersom det är säljjobb så misstänker jag telefonförsäljning, något som jag lätt kan stå ut med i en period, tills jag får tag på något annat eller börjar skolan igen...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: sara

vilket företag?

2009-07-17 @ 00:31:15
Skrivet av: bettan

har du berättat för svärfar om lilla bebben i magen? hur var reaktionerna? :)

2009-07-18 @ 23:43:31

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0