Snälla AB, gör en följetong...

Läste den här artikeln i Aftonbladet och hoppas verkligen det blir en följetong av det hela. Fick sig ett gott skratt på morgonen i alla fall..

Undra hur det står till med sexualundervisningen i ett land som Polen. Till att börja med, jag förväntar mig att hotellpoolen var klorerad, om så var fallet var spermierna döda direkt de hamnade i vattnet...
Jag antar även att det var en hyfsat stor pool, sannolikheten för att dottern skulle fått i sig tillräckligt många livliga krabater för att kunna bli på smällen är mikroskopisk...

Det är nog dags för mamman att inse att dottern kuckilurade med någon någon gång under semestern, eller strax innan. Men om mamman väljer att driva detta långt, då vill jag följa historien. Jag skulle vilja se det gå till domstol där de kallar in 10 oberoende läkare som alla intygar att dottern omöjligt kan ha blivit gravid via poolvattnet. För om hon har blivit det borde det finnas miljontals andra små pool-bebisar runt om i världen. Tur att jag inte badat i pool på ett bra tag ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: op

Inte bara det, om hon hade badkläder på sig verkar det lite halvsvårt för de små krabaterna att ta sig in i grottan.

2009-07-10 @ 16:17:58

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0