Det blev shopping

När jag satt och grubblade på vad jag skulle hitta på idag så ringde mamma och frågade samma sak, resulterade i en tur in till stan för lite shopping.
Hittade några fina rea-fynd och fick även en vänlig påpekan från mamma om att jag kanske inte får mer mage än den jag har nu (samma mage som jag haft de senaste åren alltså). Hoppas verkligen att jag får så pass mycket mage att det syns sedan, men jag har väl lite tid på mig hoppas jag.

Måste även börja ta med mig lite dricka och något att äta på när jag ska på shoppingrundor, blir alldeles snurrig och kallsvettig efter ett tag, och det lättar i princip alltid när jag fått i mig lite mat, misstänker någon typ av blodsockerfall...


Början av nästa vecka blir lite semester för mig och Jimmy, fick en förfrågan om att vara kattvakt hos min syster i Småland (och husvakt typ) och det är klart man nappar på det, vad som helst för att komma hemifrån några dagar känns det som. Ska bara försöka hitta ner ordentligt då, men det ska nog gå bra. Kanske lyckas få med sig vagnen hem sedan? Får se hur det blir med det men man kan ju hoppas...

Ska fortsätta äta resterna av kvällens middag (pizza) nu, kanske mår bättre i natt efter lite mer mat, värt ett försök!
Sov gott på er nu


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Vad skönt att komm abort några dagar!! :D

2009-08-01 @ 18:17:32
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Catarina

Ja, det är klart att du får en gravidmage. Det får alla.

Men är man lite rundare så tar det lite längre tid innan det syns så pass säkert att man vågar säga något om det om man inte redan vet att det är en gravidmage. :)



Kanske du har lågt blodtryck? Mitt är lågt så när jag står upp ett lägre tag blir det förstås lite lägre och då kan jag också bli kallsvettig och rent av börja se stjärnor. Ganska obehagligt, men det brukar gå över om jag sätter mig ner en liten stund...

2009-08-02 @ 23:10:56
Blogg/hemsida: http://ninna77.blogspot.com
Skrivet av: Catarina

Hm, ja så var min kusin också. I en tjock stickad tröja såg man inget när hon satt ner i 8-9:e månaden.

Men hennes dotter fick en stor gravidmage. Eller egentligen var den inte så stor men det syntes i alla fall och eftersom man förväntat sig att den inte skulle synas så kändes den stor.



Jag håller tummarna för dig då att bebisen inte håller sig vid ryggraden.

2009-08-03 @ 09:45:08
Blogg/hemsida: http://ninna77.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0