Bara jag?

Är det bara jag som nyligen insett att vissa människor stör en så otroligt mycket, kanske till och med utan orsak.. Vissa människor står man bara inte ut med att ha omkring sig utan att känna sig obekväm.
Finns en sådan i älsklingens umgängeskrets, en sådan människa som får mig att känna att jag inte ens kan prata med Jimmy utan att bli illa till mods. En människa som av någon outgrundlig anledning inte funkar med mig, jag tål inte personen, vill inte vistas i samma rum som den, vill inte prata med den osv.
Är det bara jag som känner så ibland? Kan inte riktigt placera vad det är som gör mig så irriterad heller men jag har en idé...



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

oroa dej inte =P du är inte ensam^^ ja känner oxå så, finns en på mitt jobb som o vi kan verkligen inte arbeta tillsammans^^ sjukt irriterande

2009-07-12 @ 20:11:05
Skrivet av: Viola

Vissa människor sprider helt enkelt dålig energi omkring sig. Har också upplevt det, men som sagt, det är svårt att sätta fingret på exakt vad det är.

2009-07-12 @ 20:16:55
Blogg/hemsida: http://mummyfied.blogg.se/
Skrivet av: Emilia

Hej! Du är inte ensam:) jag försöer ej umgås med såna man ej 'får någe bra av'.....för sent att hotta passande ord till känslor trött:) ha en fin kväll! (hittade hit via fl)

2009-07-12 @ 21:22:30
Blogg/hemsida: http://www.emilia1982.blogspot.com
Skrivet av: Egoinas mamma

Tror det är helt normalt. ALLA har vi nog en sån och som oftast brukar det vara ömsesidigt.

2009-07-13 @ 14:59:02
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0