Är "mysteriet" löst??

Mailade iväg bilderna från ultraljudet till svärmor här om dagen, så härligt att hon verkar så glad och att hon verkar längta redan nu...
Fick även en fråga till svar som jag har grubblat på nu, kikat runt på andras ultraljudsbilder och om jag har tolkat dem rätt så har svärmor rätt, som vanligt (hon är gansak så klok faktiskt). Verkar som att de allra flesta bebisar ligger vända med ansiktet "utåt" eller "framåt" medan våran ligger med ryggen utåt... Jag är långt ifrån expert på att tolka ul-bilder men kan det var så? Och är det därför jag inte känt någonting alls, jag vet att det är tidigt att känna något redan, speciellt med första barnet men jag har moderkakan i framvägg, vilket tydligen är vanligast om jag fattat det rätt. Det brukar även nämnas som en anledning till att man inte känner av så mycket men kan det vara så att jag känner ännu mindre för att bebis är vänd åt "andra hållet" och alltså siktar mer på mina njurar och ryggrad än något annat i kroppen...


För jag vet att benen på bebis är neråt på den här bilden... Hmm, ska grubbla vidare på detta nu tror jag, med en bra bok och ett varmt täcke


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Jag tror eran lilla bebis är lite blyg... ;D

2009-07-09 @ 15:57:52
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Blyg mamma, blyg bebis.. ;)

2009-07-09 @ 16:31:35
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Kadri

SV. VI SATT UPPE EFTER FÖLOSSNINGEN OCH TITTADE UT IGENOM FÖNSTRET PÅ ALLA FINA FYRVERKERIR. BARA BEBISEN OCH JAG. VI HADE DET SÅ MYSIGT

2009-07-09 @ 20:01:21
Blogg/hemsida: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Skrivet av: Catarina

Jag läntar till ultraljudet! Det är långa veckor när man går i väntans tider och ändå går det fort på något vis.

2009-07-12 @ 12:53:10
Blogg/hemsida: http://ninna77.blogspot.com
Skrivet av: linda

Heej ! Har också moderkakan i framvägg, men det betyder inte att bebis sparkar innåt eller bakåt. Det betyder bara rent allmänt att du har din moderkaka precis framme i buken så bebis sparkar på den när den sparkar, finns info i min blogg :) Men det där med att man känner sent behöver inte stämma , jag börja känna redan i v 17 och såg det utanpå redan i vecka 20. :) Och att din bebis ligger upp och ner på ditt foto kan dom göra endå, den kan egentligen ligga hur som för den rör sig och hoppar runt och slår volter där inne :P Lycka till kram

2009-08-30 @ 12:55:55
Blogg/hemsida: http://lindatherese.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0