Äntligen

Nu börjar det röra på sig åtminstone, men är sur på soc för tillfället. Tror hon var smått förvirrad, för hon sa emot sig själv halva tiden. Ska dit på torsdag så får vi se hur mycket gnäll det blir. Ska försöka reda ut allt då i alla fall.

Imorgon ska jag på info-möte på arbetsförmedlingen, hoppas de inte börjar bråka bara för att jag är gravid. Direkt efter ska jag på en "drop-in-intervju" för ett jobb. De håller till på arbetsförmedlingen och har intervjuer för tillfället. Jag skickade in en ansökan i fredags och fick mail idag om att jag gärna fick komma dit. Nej, jag skrev inte i ansökan att jag är gravid, men när jag är där tänker jag garanterat göra det. Ärlighet varar längst och hellre säga det direkt än att säga det om en vecka känner jag. Han får inte neka mig jobbet pga. det så.

Och imorgon kommer älsklingen hem igen, med sin mamma och sina småsyskon i släptåg. Ska försöka rensa lite till här hemma tills dess, så de får plats att sova också.
Ska bli riktigt trevligt att ha svärmor här ett par dagar, får se vad jag känner imorgon kväll när de varit här några timmar ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Mycket som sker. Synd att det inte är lite lugnare så du kunde få njuta mer av magen? :)

2009-07-20 @ 19:51:41
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0