Ang. kommentarer, igen

Bry er inte om att skriva en kommentar och fråga om vi ska "adda varandra på bloglovin"
Jag läser bara de bloggar jag tycker är intressanta, är de värda att adda så gör jag det... Tycker ni att min är värd att adda, så gör det då för fasen, skit i om jag addar eran blogg eller inte. Alla som skriver sådana kommentarer kommer jag i fortsättningen att spärra ip-adresserna från.
Bloglovin är till för att följa de bloggar man tycker är bra och läsvärda och ha det samlat på en adress istället för många olika... Det är just vad jag använder det till för min del, anser ni att min blogg är läsvärd/rolig osv så varsågoda och adda den men ge fasen i att försöka få mig att adda eran i utbyte mot det. Skriv en vettig kommentar istället som gör att jag kollar in på eran blogg och kikar runt lite.. Då kanske jag addar den om den är värd det i mina ögon.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Tror knappast man slipper ifrån det där.. :(

Jag försöker inte bry mig, men blir oxå irriterad ibland!



Skall vi adda varann? ;D

2009-07-08 @ 17:33:12
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Kadri

sv. min man tyckte att jag kunde ha knipt, men bebisen vägrade. hon ville se fyrvärkerier.

2009-07-09 @ 12:15:07
Blogg/hemsida: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0