Nyårslöfte

Jag har avgett ett nyårslöfte, som jag borde kunna hålla.
"Jag ska inte dricka någon alkohol under hela 2009, med undantag för en krogrunda i början av året med Isabell"

Detta löfte har egentligen en grundanledning, som ger mig bra motivation. Detta är en anledning som jag inte riktigt kan säga ännu, ingenting är helt bestämt men planeras. Men om du känenr mig och Jimmy väl så vet du ungefär vad det rör sig om, och snälla, om du gör det så säg inget ännu.

Om någon skulle undra så är Isabell min absolut bästa vän, vi träffas alldels för sällan och jag saknar henne verkligen. När vi gick i gymnasiet så var hon min klippa och hon kan verkligen konsten att lysa upp min tillvaro även i mina mörkaste stunder. Vi träffades när hon flyttade upp hit i åttan sedan dess har jag inte kunnat tänka mig ett liv utan henne. Jag kan lova att om inget oförutsett händer så kommer hon få vara brudtärna när jag gifter mig.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0