Nu har jag släpat hem honom...

Jimmy alltså, han ligger och sover här bredvid mig nu, mitt lilla fyllesvin. Bankade på hos hans bäste vän igen förut, och fick då höra att han inte hade varit där mer än någon timme, men att han sov hos vännens kompis, två portar från hans mammas lägenhet. Åkte tillbaks, gick upp och ringde på, baknade och ringde igen. När kompisen väl öppnade så röt jag åt honom att slänga ut Jimmy, NU! Gick inte så bra, Jimmy låg däckad på soffan. Kompisen skakade lite på honom=ingen reaktion. Jag drämde till honom i huvudet för att få honom att vakna, och förhoppningsvid bli lite förbannad=ingen reaktion. Jag var till och med så elak att jag slog till honom i skrevet=han drog upp benen ca 5 cm, inte ett pip.
Det enda som hjälpte var att skrika i örat på honom och sedan dra i honom. Sedan hotade jag med att lämna honom där och sedan grät jag, bönade och bad.
15 minuter senare hade jag lyckats släpa över honom hit istället. Tog 1 minut för honom att somna om.

Stackarn kommer inte vilja vakna sedan, jag är inte färdig med honom... Och sover som en stock gör han, någon slags koma-liknande dvala, fortfarande!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0