Jajaja

Jag är ingen superbloggare. Jag vet!!
Sitter ensam hemma nu, Jimmy är i Sthlm över helgen och jag sa upp mig i måndags så...
Men imorgon, då jäklar! Först har jag ett möte på morgonen, lite småhemligt... Sedan är det städa, städa, städa, städa som gäller... Isabell, min älskade Isabell kommer över imorgon eftermiddag, då blir det pizza och sprit, hehe... Och så blir det så klart utgång på kvällen. Ska bli så kul!
Men som sagt, städa innan hon kommer för det är en rövarkula här, och hon ska sova över så...

Men ha det så underbart denna härliga torsdagskväll...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Patrycja

Usch... städa är så tråkigt!!



Kolla in min blogg.

patrycja.blogg.se

2009-01-22 @ 21:55:47
Blogg/hemsida: http://patrycja.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0