Trött på't

Det blev tacos till middag idag och nu känner jag mig så där obehagligt mätt. Att lägga sig på sängen elelr soffan är inte att tänka på för då kommer jag oundvikligen få kväljningar (anar att bebis trycker mot magsäcken när jag lägger mig).
Jag är trött på att bli illamående när jag lägger mig ned, jag är trött på att springa på toa hela tiden, jag är trött på att hela bäckenet ska kännas som att det ska lossna vilken sekund som helst osv. Jag vill bara ha vår lill* älskling här nu!!!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Jag har slutat försöka lägga mig ner, det fick jag ge upp för flera månader sen.. =) Jag sitter/halv sitter alltid både i soffan och sängen...

2009-12-17 @ 22:00:21
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0