Smiter

Usch, inte sovit något vidare i natt, grannen hade tydligen några vänner på besök och satt och tittade på film halva natten, asgarvade osv. Och volymen på tvn hade kunnat var lägre också (vårat sovrum ligger vägg i vägg med hans vardagsrum, undra hur de tänkte där...) Men det var inte så pass högljutt att jag kände att jag måste klaga iaf, utan jag lyckades somna till slut.

Nu ska jag sminka mig lite, hoppa i mina jeans och åka hem till mamma en sväng, ska ner till Hjo och kika på lite heminredning igen, jag MÅSTE ha panelvagnar, och det är så mysigt att kolla på allt härligt julpynt som de har fått fram nu så vi får se vad vi kommer hem med sedan...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

Jag kör med clearasil när jag tvättar ansiktet, sen så använder jag stioxcyl på själva finnarna, men de tar ju ett tag innan de försvinner och då kommer bara nya :(

2009-12-08 @ 17:47:30
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0