Positivt vinner med hästlängder

Negativt just nu:

  • min mage ser ut som en överjäsd bulldeg, och känns likadan
  • mina armar värker om jag försöker lyfta dem lite för högt (träningsvärk...)
  • jag ser ut som jag vet inte vad där nere, och ont gör det också (blev ganska många stygn tror jag)
  • att kissa är inget kul, det svider
  • sitta bekvämt är omöjligt, soffan eller sängen är bästa alternativen
  • blöder, blöder och blöder
  • det gör ont att gå stundtals
  • jag är svullen på ryggen, inte så skönt

Positivt just nu:

  • jag har världens finaste dotter, så oerhört fin, snäll och charmig så det finns inte

från hemfärden

(bild från hemfärden igår, tagen med mobilen så inte bästa kvaliteten men helt klart bästa motivet)


Ni kanske förstår att trots att det är 1 positiv punkt och 8 negativa så har de negativa inte en chans att segra...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

GRATTIS!! Vilken liten goding!! =)



Jag känner igen de negativa sakerna, ha inte hämtat mig riktigt ännu.. Vågat se hur jag ser ut där nere har jag inte heller... haha..



Men med sin lilla bebis så är alla negativa saker som bortblåsta! Helt fantastiskt att vi har burit på dess små underverk i 9 månader och nu är dom äntligen här!!



Kram

2009-12-30 @ 12:03:59
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: Poucciiies

Stort grattis till er!!

Hon är verkligen söt, nu längtar jag bara mer tills min inneboende vill titta ut =)

2009-12-30 @ 12:10:26
Blogg/hemsida: http://lebanon.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

man blir inte människa direkt efter förlossningen, så låt allt vara lite skit några dagar så ska du se att det blir bättre. allt är ju lätt värt det, ser ju vilken söt tös ni fick :)

2009-12-30 @ 12:21:16
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Grattis till tösen!



Hihi jag känner igen mig från allt på din negtiva lista.. Var exakt samma fär mig, de håller i sig i ca 2v sen blire bättre :)

2009-12-30 @ 12:52:50
Blogg/hemsida: http://jen81.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Vad fin hon är! Så jättesöt och go. Självklart väger hon upp allt det negativa, men ta hand om dig själv också och ta det så lugnt du kan så du orkar ta hand om din lilla goding.

2009-12-30 @ 13:09:03
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Lurven

Gud vad söt hon är! Oj vad man längtar!!! =)

2009-12-31 @ 00:24:53
Skrivet av: jannike

Jag vet hur du kände med allt efter. För de va precis så jag kände efter andra barnet också. Jag gick sönder och blev sydd i en timma efter.

Men nu när jag fick mitt andra barn som va 0,5 kg större än mitt första va jag helt hel efteråt och kunde kissa och hade inte alls ont, jag hade kunnat springa ett maraton.

2010-02-05 @ 18:30:05
Blogg/hemsida: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0