Nu kan det snart få bli julafton

Granen är klädd och klar, sned som attans men så länge den står upp så får det funka ;-) Bara hoppas den jäkeln inte rasar ändå för då har jag vatten över hela parkettgolvet också.

Men den måste ju luta för att stå ordentligt i foten, när vi försökte ställa den så den var rak så rasade hela granen med fot och allt så sned gran får det bli i år. Nästa år ska jag personligen leta upp en riktig KalleAnka-gran, men då måste jag nog köpa en uppsättning julgranskulor till

 

Nu ska jag in i badrummet för att duscha, lägga ansiktsmask, vaxa och färga ögonbrynen osv. Lite julfin måste man ju vara och det kommer aldrig orkas och hinnas med imorgonbitti så nu jäklar ska jag förvandla badrumemt till en skönhetssalong eller något.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Charlotte - Gravid

Jobbigt att få gå över tiden, och ännu jobbigare om man då blivit förlyttad hela 14 dagar, hoppas han/hon bestämmer sig att komma ut snart, men kanske inte i morgon, Skulle ju bli en fin julklapp men föda på julafton, det är nog ingen som vill :)



God jul !

2009-12-24 @ 01:45:04
Blogg/hemsida: http://charlottegaines.blogg.se/
Skrivet av: Malin

så brukade det vara med vår gran med, men i år fick vi faktiskt tag på en som kunde stå rakt! Hipp hurra!

2009-12-24 @ 12:13:59
Blogg/hemsida: http://obstinataragata.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0