Moderna jag

Jahapp, nu har även jag testat på Spotify... Än så länge verkar det ju funka ganska smidigt men vi får se hur pass mycket jag anväder det i slutändan. Jag är ju så dålig på att hitta musik rent generellt så att göra en spellista känns som ett stort skämt. Har i alla fall fått till en lista med några jullåtar, men ack vad jag har dålig fantasi där med.

Tänkte bara att ni kanske ville veta att även jag testar lite moderna grejer ibland ;) Men nu ska jag vara så gammaldags att jag ska försöka få klart brödet jg håller på att baka här hemma igen.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0