Lördag och julrusch

Idag ska jag och Jimmy åka in till stan och leta lite julklappar i julrusningen. Ibland kan det faktiskt vara ganska mysigt att trängas där med allt folk och julmusik i högtalarna i köpcentret. Hellre här än i Täby Centrum där vi har varit de senaste två åren (ena året precis innan jul och det andra året i mellandagarna), där är det verkligen kalabalik och det kan det vara även en helt vanlig vardag...
Jimmy har dessutom några presentkort på Dressman som måste användas (det ena är giltigt till på onsdag och har nästan 600 kr kvar) så lite klädshopping till honom blir det också.

När vi kommer hem sedan ska jag städa i sovrummet, idag ska jag byta till jullakanen så jag kan tvätta de andra imorgon och slippa ha massa lakan liggandes i tvättkorgen över jul. Jag vet att det inte är många som har speciella jullakan men det är något jag vuxit upp med och som jag tycker hör till, förr fick mamma sy lakanen men nu har ju faktiskt de flesta butiker börjat sälja en hel del lakan med julmotiv också, våra är dock väldigt simpla utan massa mönster osv.
Blir nog till att byta handdukarna i köket och badrummet också för imorgon har jag som sagt tvättid och sedan är det ju julveckan så lite julmys måste man väl få ha innan?? ;)

Kan tillägga att kolan blev riktigt bra igår, fick nog ungefär 80 stycken på en sats, mintkyssarna verkar dock bli misslyckade som vanligt. Kanske ska göra ett nytt försök någon dag, vi får se...

Vi hörs senare


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Det är fantastiskt vilken ork du har så här på slutet. Ha det bra med julshoppandet.

2009-12-19 @ 10:52:06
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

haha, jag hade också tänkt hålla igen på julafton DOCK tror jag inte min lilla kommer titta ut så tidigt..

Hellst igår om jag får säga det själv :)

2009-12-19 @ 17:59:49

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0