Julen 2009

Om ni inte har märkt det så har jag skapat en kategori som jag kallar för Julen 2009 här i bloggen, där tänker jag lägga upp mängder med YouTube-klipp på mina favorit jul-låtar genom tiderna, bara att njuta och kika runt där om ni känner att ni behöver lite låttips eller bara lite julstämning sådär. 15 dagar kvar till julafton nu så det är hög tid att skaffa sig den där känslan av att det är skitsamma om vi får snö eller inte, det är jul och mysigt ändå...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Hm, tror jag hittade den där listan på nåt gravidforum eller blogg... men kanske smartast att fylla i en sådan EFTER graviditeten, jag raderade ju frågorna om "hur förlossningen var" t ex ;)



Hehe, vilken mysig idé med en jullista! känner också att jag bör göra nåt drastsitk snart för att hinna få lite julstämning innan allt är över ;)



2009-12-09 @ 17:22:15
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0