Förvirrad?!

Här ringer jag och ska "bråka" med Telia igen, och sedan så visar det sig att jag tänkt helt fel med månaderna. Det är ju december nu, hur har jag kunnat missa det liksom?! Fick ett väldigt bra svar ändå så jag ska ge fasen i att tänka mer nu känner jag. Hur fasen kan man tänka fel på november och december när man suttit sedan i april-maj och räknat ner dagarna tills det ska vara december??

Stackars de som jobbar på Telias kundtjänst, gravid och förvirrad är ingen bra kombination för mig känner jag...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Charlotte - Gravid

sv: Jobbigt det lät det där. Jag har heller aldrig nått o göra nästan, men tiden springer iväg ändå och det är ju riktigt skönt.

Kram

2009-12-09 @ 17:52:36
Blogg/hemsida: http://charlottegaines.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0