Filmkväll

Älskling har suttit med skolarbete hela dagen och kvällen så jag roade mig med att titta på The Proposal, helt underbar film!!! Skulle kunna se den igen imorgon och garva lika mycket tror jag, inte riktigt så pass mycket romantik att den ska klassas som romantisk komedi enligt mig men den ligger på gränsen, ska nog kalla den för en riktigt bra komedi helt enkelt...

Nu ska jag försöka övertala min kropp och hjärna att sova lite, har inte varit lätt att lyckas med de senaste dagarna


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Rebecca

nice skulle vilja se den ;)

2009-12-16 @ 23:10:53
Blogg/hemsida: http://rebeckhaam.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Jahaa men fan vad bra, hade inte ens en aning om att man kunde hyra...

man får lära sig något nytt varje dag hehe..

2009-12-16 @ 23:12:26
Blogg/hemsida: http://lindahh.blogg.se/
Skrivet av: tess

jag har funderat på att se den filmen och får den en sådan recension så får jag nog ta och kika på den... :P



lyckades du sova?

2009-12-17 @ 10:10:29
Blogg/hemsida: http://hondenteresia.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0