D-Day, eller inte

Nehej, natten var lugn som vanligt, förutom att jag åter igen drömde en sådan där jobbig dröm om att Jimmy gjorde slut och bara stack. Var tvungen att titta bredvid mig i sängen när jag vaknade så att han verkligen låg där, sedan väckte jag honom och grät en liten stund. Jag har aldrig drömt sådana drömmar innan men den senaste veckan har det blivit två gånger!

Idag är det alltså den stora dagen, men än så länge verkar ingenting vara på g... Förutom att det är beräknat att vår lill* älskling ska födas idag så är det på dagen 2,5 år sedan jag och Jimmy träffades och blev tillsammans, så det vore ju extra speciellt om bebis ville komma ut just idag då.

Nu blir det frukost, sedan ska vi försöka få ordning i köket och sedan köpa hem lite grejer så jag kan försöka göra LYCKADE mintkyssar för en gångs skull...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

usch jag vet hur de känns! inatt drömde jag att min pojkvän gjorde slut och totalignorera mig :( och oturen som jag hade när jag vakna så va ju han på jobbet så jag kunde inte få nån tröst :(

2009-12-22 @ 13:06:18
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/
Skrivet av: Elly

Usch så hemskt! Kan man inte få ha bra och snälla drömmar ist...

2009-12-22 @ 13:37:57
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0