Chickflick

Filmen var riktigt bra faktiskt (En Shopaholics Bekännelser), dock lite väl pinsam stundtals (älskar tjejfilmer men pinsamma scener vill jag bara gömma mig någonstans). Var underbart gott med tacos, åt alldeles för mycket men det orkar jag inte bry mig om just nu, det innebär ju att det blev mer godis över till imorgon.

Imorgon ska vi låna mammas hästtransport för att åka till syrran och hämta hem fåtöljen vi ska ha i barnrummet, fick meddelande om att den åker till tippen om vi inte hämtat den innan helgen är slut och eftersom älskling är ledig imorgon med så passar vi väl på då. Det ska bli otroligt skönt att ha den hemma och på plats, så att det börjar ta form där inne, och så man kan sitta och bara njuta av att snart kommer vi ha vår lill* älskling här och att det ska bli hans/hennes rum...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

haha, så känns det ibland! Jag tycker han kan komma nu till helgen :) Men verkar inte så! Har lite ont neråt, men annars så känns inget!

Kram

2009-12-11 @ 10:10:09
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Stina

Mysigt! När är bf? Kom gärna in och tävla om snygg gravidklänning från mamalicious, du har den innan jul om du vinner!



;) Stina

Skrivet av: Sofie

Åhh jag blir så varm om hjärtat när jag läser sådana här inlägg :) Lyckliga ni! Och man blir så glad för eran skull :) Nu är det nära hörni! :D Är ni mycket nervösa? :)

2009-12-11 @ 15:53:07
Blogg/hemsida: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/
Skrivet av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

En shopaholics bekännelser är riktigt bra. Till och med min man gillade den och han är inte mycket för tjejfilmer. :-)

2009-12-12 @ 19:26:07
Blogg/hemsida: http://hannafialotta.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0