Change of plans

Det blev visst inte till att låna någon transport idag, pappa kom förbi med lite lister till vår lägenhet och sa att de ordnat det på annat sätt. Mamma och mina systrar åker nämligen till Sthlm imorgon för att gå på musikal och bo på hotell så då lämnar mamma av transporten hos min syster så får hennes sambo lasta fåtöljen under helgen och så tar mamma med den hem till oss när de är på väg hem igen... Skönt att slippa åka fram och tillbaks så, och varken jag elelr sambon är direkt bra på det där med att backa med släp så vi är glada att vi slipper ;)

Har precis stoppat in en färdig lasagne i ugnen och ska skära till en sallad snart, dagens middag blir inte avancerad men vi orkar inte anstränga oss.
Och ikväll blir det till att slöglo på Idol-finalen, fattar verkligen inte att Calle är kvar, de få avsnitt jag sett så har han varit bland de sämsta varje gång... Jaja, småtjejerna kanske gillar honom??


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0