Brist på fantasi...

Tror att jag slutligen kommit på vad vi ska köpa till min ena syrra och hennes sambo i julklapp, och nog fasen blir det pensionärsvarning på den julklappen men vissa personer kan ju vara mer eller mindre omöjliga att komma på en vettig julklapp till... Fantasilös är den men nog ska det kunna funka ändå.


Skickade iväg sambon för en stund sedan för att köpa vispgrädde, florsocker och mörk blockchoklad så jag kan göra lite julgodis. Det ska bli pepparkakskola och mintkyssar, förhoppningsvis blir det lyckat och förhoppningsvis så pass många av varje att jag kan ta med burkarna på julafton och bjuda mina föräldrar och min syster+sambo också... Om de inte blir för goda för då äter vi nog upp det själva... ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Visst är det jättesvårt att köpa julklapp till vissa personer. Det är lite tråkigt egentligen, att känna press att man måste hitta på något.

Roligt att göra godis:)

2009-12-18 @ 14:56:09
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: emma

hoppas du har en bra fredag? (:

2009-12-18 @ 15:29:03
Blogg/hemsida: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

sv: ja, det var väldigt välkommet! :D

2009-12-18 @ 17:33:57
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Ledsen att behöva säga det här men du kommer inte kunna fira nån jul iår, iallafall inte på julafton för då kommer du vara på BB, Men godiset kan ni ju njuta av när ni kommit hem å får allt besök hehe retas

2009-12-18 @ 17:59:35
Blogg/hemsida: http://lindahh.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0