Aj som satan

Så, nu har jag beställt ett nytt Visakort och handlat lite mat. Men promenaden till och från centrum var ingen höjdare (ca 700 meter enkel väg), fick sådan satans sammandragningar så jag trodde magen skulle spricka på mig. Och inte fasen vill man stanna till och rasta när det blåser och är nästan -10 grader ute, så nej, jag kämpade på ända hem och sedan var det ett rent helvete i ca 10 minuter innan det började lätta lite... Känns fortfarande lite i magen men det är så man står ut nu i alla fall, innan ville jag bara skrika.
Nej, nu ska jag spela lite, och vänta på att älsklingen ska komma hem. Jag börjar bli hungrig som attans men det känns onödigt att göra någon lunch nu...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: 18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis

ja det där med namn kan ju faktiskt ändra sig när bebisen väl är ute :)



Och nu är det inte långt kvar för er, åh! :)

2009-12-17 @ 18:40:15
Blogg/hemsida: http://frusofia.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0