1 down, plenty to go

Nu har jag julshoppat med mamma, blev inte mycket köpt dock men första julklappen är avklarad ;) Så nu hr jag något åt sambon åtminstone... Jag brukar alltid vara klar med alla julklappar redan i början av december men i år har det inte blivit något som sagt, antar att jag har en del att klura på innan nästa vecka.

Passade däremot på att köpa min efterlängtade röda tröja och ett svart amningslinne, och lagom när jag kom hem och satte mig ner så började jag få en massa förvärkar, HÄRLIGT!! De är inte så kraftiga och smärtsamma men betydligt mer än jag har haft på länge.
Kändes som om det var snöstorm ute, att gå mellan butikerna på torget var riktigt kallt, blåsigt och blött för nog fasen är det blötsnö som faller. Och halt som attans är det på trottoarerna också så det är myrsteg som gäller.

Nu ska jag nog hälla upp ett glas julmust och spela lite spel, allmänt tidsfördriv får det nog kallas för idag...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0