1 dag kvar ♥

Så var det bara en dag kvar till BF, får se hur punktlig bebis är, skulle ju inte ha något emot om h*n vill vara ute i "god tid" och kikar ut ikväll men då tror jag väl mer på att det blir imorgon.
Vaknade inatt med en del förvärkar och trodde att det kanske var på g, speciellt eftersom jag kände dem i min dröm också innan jag vaknade. Sedan lyckades jag dock somna om och när jag vaknade igen var de som bortblåsta.

Allting är redo för dig bebis, tror jag, så du får komma precis när du vill, men låt bli kvällen den 23 elelr julafton är du snäll, om inte annat för din egen skull.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Det vore väl roligt om det blev idag då! Så får vi se en liten bebis på din blogg före jul:)

2009-12-21 @ 12:59:14
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Linda

När är bebis beräknad om man utgår ifrån sista mensen?

kram

2009-12-21 @ 13:36:07
Blogg/hemsida: http://lindahh.blogg.se/
Skrivet av: unique

Vill du inte hellre vänta till 2010?

2009-12-21 @ 18:16:18
Blogg/hemsida: http://saratilling.devote.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0