Milkshake baby!!

Blev sjukt sugen på jordgubbsmilkshake förut idag så jag tog med mig plånboken och gick till ICA för att köpa mjölk, glass och frusna jordgubbar. Ska ge mig på att mixa lite snart, hoppas jag lyckas med det. Blev tre-smaks glass för övrigt, mycket godare tycker jag...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Catarina

Jag gillar yoghurt mixad med frusen mango. Blir lite milkshake känsla över den men jag tror det är nån sorts variant som jag hittat i en GI bok.

I alla fall känns alla andra smoothies som går att köpa på café konstiga när de inte är halvtjocka som milkshakes :)

2009-08-02 @ 23:18:15
Blogg/hemsida: http://ninna77.blogspot.com
Skrivet av: Catarina

Jooo, det är visserligen en smoothie. Men så god så du måste nästan prova!

2009-08-03 @ 09:18:43
Blogg/hemsida: http://ninna77.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0