Lat och fattig

Sista dagarna innan pengarna från försäkringskassan ska komma, hoppas de håller sina löften när det gäller den ersättningen eftersom det är något som jag måste skicka in närvaropapper för varje månad för att få ut mina pengar... ca 14 dagar står det på blanketten och nu har det gått 14 dagar sedan jag lämnade in den så hoppas verkligen det blir i nu i veckan jag får pengarna, det är en sak om det tar tid att få igenom alla papper i ansökningar osv, men något som måste "ansökas" om varje månad borde de ha bättre ordning på. Har äntligen fått besked om att de har börjat kolla på vår bostadbidrags-ansökan också, så de pengarna borde kunna ramla in snart, kan inte se vad som skulle hindra det eftersom vi inte haft särskilt höga inkomster i år.

Har en tjockisdag idag också, bebis ligger i någon skum position ibland så jag ser riktigt rund ut med konstig form på magen. Och så hoppar magen så det ser ut som att det är jordbävning på g där inne, jätte mysigt. :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Låter så gulligt med magen!! Värre med all byråkrati! :(

2009-08-25 @ 16:35:33
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0