Förbannade katt!!

Ok, verkar bli en dag om katter idag. Men i morse när jag skulle släppa in katten igen så hörde jag henne låta lite konstigt så jag kikade genom fönstret och såg att hon hade något i munnen. Hon släppte sedan, det jag trodde var en råtta, för att jaga efter och fånga den igen. Det visade sig att det inte var en råtta, det var en liten ödla
Sedan "släppte" ödlan svansen som ringlade runt som en galning på plattorna (häftigt men kväljnings-framkallande) men katten ignorerade svansen och bet ihjäl ödlan istället. Behöver jag säga att jag stängde dörren när hon kommit in? Bara så hon inte skulle dra med ödlan in i huset, då hade jag låst in mig på toan kan jag lova...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Usch! Jag hade en katt som tog med en fågel in en gång.. äckligt!!

2009-08-05 @ 18:22:52
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Malin

haha^^ flyttar den 14:e aug =) skoj, får ja fråga varför ni ska flytta till huset brevid? ^^

2009-08-06 @ 11:01:14
Skrivet av: Rebecca Utan Räkor

EEEEUUW: Fy fan vad äckligt. Jag skulle typ dött.

2009-08-07 @ 16:27:00
Blogg/hemsida: http://alltutom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0