Förbannade axel

Har så ruggigt ont i min vänster axel, och det strålar ut i hela armen och ibland upp i nacken och nästan i örat. Enda ställningen som funkar för mig med armen är typ med vänsterarmen över huvudet.
Hade likadant i förra veckan, varade i kanske två dagar för att sedan ge med sig lika plötsligt som det kom. Antar att jag måste ringa vårdcentralen imorgon bitti om det inte har släppt, så att det inte är något värre än en strulande muskel eller nerv i kläm. Jaja, får se vad som händer då, men trots att det inte är en kraftig värk så är det en så ihållande värk att jag bara känner för att gråta stundtals, tur att bebis sparkar lite lagom ibland också så jag har något trevligare att vända uppmärksamheten mot.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

godnatt! =)

2009-08-26 @ 22:48:08
Blogg/hemsida: http://musicrecord.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0