Apoliva-reklamen

Nu har jag tröttnat på all denna mobbing mot tjejen i Apoliva-reklamen. Hon är vacker, naturlig och modig. Väldigt få skulle våga ställa sig så "osminkad" och "naken" inför en filmkamera.
Alla förbannade FaceBook-grupper och diskussionsforum om hur läskig och ful hon är osv är ren och skär mobbing. Tror ni att hon inte har uppfattat allt detta "hat" mot henne? Att hon inte tar åt sig alls? Jag kan nästan lova er att det påverkar henne, om inte så är hon inte bara vacker och modig, hon är otroligt stark och säker i sig själv.
Jag personligen älskar Apoliva-reklamerna. Den nya, den för Apoliva Care är hon ännu vackrare i än den gamla.

Min personliga hat-reklam är däremot Polly-reklamen. *håller för öronen och skriker av fasa* Inte f*n blir jag sugen på att köpa en påse Polly när jag ser den reklamen...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Å Polly va gott! Å Polly va gott! Haha, den är verkligen hemsk!

2009-08-20 @ 19:56:52
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Filippa - blivande mamma

Nej på fredagar :) trodde det var lördagar innan!



Okej, ni bor i en 2a nu? Då förstår jag att ni vill ha en 3a! Perfekt ju med bilen. Vi har en audi a3, men barnvagnen får plats så vi är nöjda! hehe

2009-08-20 @ 21:06:57
Blogg/hemsida: http://fillies.blogg.se/
Skrivet av: Malin

sv: Jaså? vad kan de va? =)

2009-08-20 @ 22:01:13
Blogg/hemsida: http://obstinataragata.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Jag håller inte riktigt med dig. Apoliva-reklamen ÄR skrämmande, tycker jag, men det är ju inte tjejens fel, det är de som har gjort pr-jobbet. Filmning, ljussätting etc är helt fel och särskilt i samband med produktet som skall säljas.

2009-08-21 @ 16:56:58
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: viveca

förstår att du menar mobbning med "mobbing". hur som helst, adina fohlin i apolivareklamen, som för övrigt har både smink och kläder på sig, tar nog inte illa upp. är man supermodell och fullbokad på visningar världen över så stör nog inte några små tragiska facebookgrupper.

2009-08-21 @ 18:51:04
Skrivet av: Fredrik - Caliloth

Apolivareklamen är ju fin ju :D

Älskar såna där reklamer :D

2009-08-23 @ 01:36:01

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0