Nostalgi

Har suttit och följt en tråd i ett forum om låtar vi hatar men som vi har älskat...
Själv sitter jag och skakar på huvudet åt dem när de nämner Erasure, Alphaville, Herreys, Moe och massa sköna one-hit-wonders som jag fortfarande ÄLSKAR!!!

Den här är ett bra exempel på en grym 90-talsdänga

Jag har verkligen kämpat för att hitta en låt som jag hatar... Men jag kan bara inte komma på någon, som jag inte hatat från första början...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Inte en ända låt? En som du tyckte var jättebra och sen när du har hört den tiotusen gånger så låter den inte alls bra länger?



Vad skönt, men jag är alltätare när det gäller musik, så jag förstår dig. :D

2009-04-30 @ 09:24:33
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Varit på fyllan i och med att du inte bloggar? Näää, jag vet, du dricker inte så. Men jag måste få veta NÅGOT, något litet? Till ex om du har hittat alla grejor? Kamera och skärp och sånt? Och sen undrar jag när jag får veta fullt ut om allt annat.. :D

2009-05-01 @ 21:17:17
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0