Ishockey och vår-promenad

Så var våren verkligen här... Var ute i vårsolen idag och kände den verkligen bränna på ryggen genom tröjan, och det luktade så gott... (Mitt luktsinne har förbättrats rejält den senaste tiden, trevligt lagom tills alla dofter av våren och sommaren kommer)

SItter med laptopen i soffan och slö-glor på ishockeyn, ingen underhållande match direkt så det är mer formu-snack än tv-tittande för min del...
Ska försöka blogga mer igen, jag vet att jag är usel för tillfället MEN jag skriver ju något... ;)



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Hmmm, starkt doftsinne? Några andra saker som har ändrat sig på sistone? Matnojor? Humör? Nåt annat? Va? Rätt? ;D

2009-04-26 @ 06:20:32
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Jepp, jag insinuerar: En Egon? En Egoina? ..eller kanske en Ego.?????;D?

2009-04-26 @ 10:54:05
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Egoinas mamma

Vad attan skall du med strömavbrott till? hehe...

2009-04-26 @ 11:08:27
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0