Gottegris

Jaja, jag vet, jag ska inte äta godis, varken min mage eller mina tänder gillar det, men min hjärna och mina smaklökar älskar mig just nu.
Och jag tror att de älskar Jimmy ännu mer eftersom det var han som köpte godiset till mig. Men vart fan tog alla dragéägg vägen?!
Jag ÄLSKAR dragéäggen, de är ju påskens stora grej liksom, men de var helt slut på lösgodishyllan i affären så här sitter jag med en godispåse UTAN dragéägg...



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0