Second Life-freak

Jag vet inte hur många som läser här, och hur många av er som har testat/hört talas om/känner till Second Life. Jag vet i alla fall att jag och sambon bestämde oss för att testa när det skrevs om det på Aftonbladet för en månad sedan. Och jag är beroende. Kan sitta hela kvällarna, har inte kollat på tv sedan jag började spela ungefär..
Second Life är, för er som inte känner till det, en virtuell värld. I den världen är jag en rolig, sexig strippa... :-) Jag har träffat massor av trevliga människor i både Sverige, Holland, England, Norge, USA, Belgien... Ja, nästan hela världen känns det som.
Massor av bra musik, roliga kommentarer och bisarra situationer.

När vi skulle testa så pratade vi igenom hur vi tillåter att den andre beter sig i spelet, och kom fram till att det är en annan värld... Vi har verkligheten och i SL får vi vara den vi vill, och med vem vi vill. Så länge vi inte sårar varandra. Kan väl säga att jag träffat på en jätterolig och charmig kille, eller kille är väl fel ord.
I SL är vi alla lika gamla, i verkligheten är han dubbelt så gammal som mig. ;-) Men vi har kul, dansar, snackar och umgås.

Rekommenderar alla att testa på SL någon gång, man kan träffa mycket roligt folk och man kan släppa loss. Inga problem att vara den man aldrig vågat vara eller göra sånt man inte vågat.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0